15 kommentarer:

Prinsessorna på Bellevue sa...

Såå vackert och världens vackraste melodi!

Kraam
Petronella

kariogjon sa...

Så fint!

Gamla Posthuset sa...

Jättefint! ❤

Kramis
Ina

lisashus sa...

Ja, den sången har så mycket sommar i sej att man känner både dofter och ljumma vindar! Så fint du har illustrerat textraden här!
Lisa

hemma hos lilla mej sa...

Bara så vackert ! Ha en skön start på nya veckan .Kramar Rita ♥

Johanna sa...

Vackert!

Kram Johanna

Nina sa...

Så ljuvligt romantiskt, och låten den är så fin (min mamma sjöng och sjunger den för mig ofta, jag heter ju egentligen Katarina så den är väl tillägnad mig gissar jag på..eller?)
Kram

blockethuset sa...

Vackert...enkelt och vackert!

Designe sa...

Underbart! :) Så vackert!

LantlivsAnette sa...

Den låten tänker jag alltid på då det fladdrar till i en gardin här hemma..
Kraaam Anette

fianathome sa...

Jättefint!
Fia

Gabriella sa...

Vacker låt och vacker bild!

Anonym sa...

Aldeles nydelig:)
Klem Merete

tina sa...

Så vackert, där vill man sitta och skriva!

Ida Söderblom sa...

Vilka mysiga bilder du bjuder på ;) Fastna änna här en stund ;)
Ha det bra ♥
Kram ♥